Megjelent az Agra Utazási Iroda új katalógusa

Az AGRA utazási iroda a megszokott utak mellett számos újdonságot is kínál régi is új ügyfeleinek. Az új katalógus igazán csinosra sikeredett, a piaci trendeknek és az elvárásoknak megfelelő külsővel és dizájnnal rendelkezik. A cég munkatársai úgy alakították ki az új arculatot, hogy a bölcs intellektus mellett az iroda fiatalos, „szexisebb” oldalát is megmutassák az utazó közönségnek.

A kiadott katalógus megszépült felépítéséhez és koncepciójához szorosan kapcsolódik egy szintén megújult internetes megjelenés és az egyes közösségi médiumok felületére irányuló terjeszkedés is. Ezeket az eszközöket most fejleszti a vállalat. Az új katalógus egyfajta inspirációs kapuként szolgál az utak, a csoportvezetők és a cégfilozófia esetenként interaktív online megismertetését segítve.

A cég elmúlt tizenhét évében megszokott, standard utak – melyek magukba foglalják Perut, Burmát, Tibetet, Iránt és Etiópiát is, tehát igen széles skálán választhatnak a turisták a célállomások között –mellett új lehetőségeket is nyújt a szolgáltatást igénybe vevők számára. Ilyen utazás a Kanada-USA térségét előtérbe helyező, pontos megnevezésében az „Amerika szíve út”. Ezen az úton a jazz és a blues kedvelőit kísérik végig Chicagótól New Orleansig.

További utazási lehetőség még az USA nyugati partjának nemzeti parkjait bemutató csomag, vagy a Nyugat-Kanada legszebb vidékeit végigjáró körutak. Igazi egzotikum az Alaszkát megcélzó utazás lehetősége. Az irodánál jövő év elején visszatér Ausztrália, illetve az észak vietnami Sapa régiót bejáró utazási lehetőség is. Aki az Agra szolgáltatásait veszi igénybe az utazásai tervezésekor, biztosan nem fog csalódni: mind a szervezés, mind az utazási célpontok kiválóak.